Biura i poczekalnie z myślą o kliencie

Dobrze urządzone wnętrze, stylowy design, wygoda, a także dodatki, których nie może zabraknąć. Przedmioty takie jak stojak na gazety, wygodne meble, klimatyzacja, dozownik wody, czy też telewizor – są to z pewnością większe, jak i mniejsze akcesoria, z którymi każdy kiedyś spotkał się w jakiejś poczekalni (salonie fryzjerskim, u lekarza, u kosmetyczki itp.) bądź też w biurze. Elementy te niepodważalnie wpływają na komfort, a co za tym idzie na zadowolenie klienta. Nic więc dziwnego, że taki wieszak na gazety cieszy się w takich miejscach ogromną popularnością. Na co jednak jeszcze warto postawić? 

Wygodne i dobrze prezentujące się meble 

Wygodne kanapy, fotele, pufy to z pewnością atrakcyjna alternatywa do stania w uciążliwych kolejkach. Stojący obok nich stojak na gazety, wraz z atrakcyjnymi materiałami, dostarcza rozrywki podczas oczekiwania na swoją kolej. Takie wyposażenie poczekalni to w dzisiejszych czasach standard, który również wpływa na reputację danej placówki.

Nowoczesne meble nie tylko dobrze się prezentują, ale i swoim designem mogą odnosić się do barw charakterystycznych dla konkretnej działalności, co tylko umacnia jej wizerunek. 

Stojaki na gazetki – ruch marketingowy

Drobne elementy, ale i cieszą. Stojak na gazety, oprócz tego, co zostało już wspomniane, okazuje się być idealną reklamą danej placówki. Można w nim umieścić ulotki, broszury, katalogi, które nie tylko zainteresują odwiedzających klientów (biuro podróży, siedziba dewelopera, oferta uczelni), ale i ich zainspirują (salon fryzjerski, tatuażu, kosmetyczny).

Jest to sprytny i powszechny ruch marketingowy, z którego nie powinno się rezygnować. Niestety mało osób zdaje sobie sprawę z jego skuteczności. Niepozorny uchwyt na gazety z pewnością zwrócić bardziej uwagę niż niedbale rozrzucone w wielkich stertach materiały promocyjne na stolikach, parapetach, czy też kanapach.